2015. március 18., szerda

Új hét

....illetve annak is már a közepe :D

Kezdem a lényeggel: nem, még mindig nem vagyok 70 kg alatt.... és igen, hajtépős smiley jönne most ide!!!!! :)))) 

Az van, hogy nem vagyunk barátok most a mérleggel... hogy most összefügg e azzal, hogy megjött hétvégén, vagy a nappal vagy a holddal vagy én már nem is tudom hogy mire fogjam, de most épp tagnálás van... illetve 10-20 deka le-fel ugrálása. Pedig nem is mérem magam minden nap, de ha ráállok, akkor csak felbosszant az a kis genyó mérleg. :) Pedig nem eszek félre, mégha így most még nagyobb a kísértés, akkor sem, pont ezért... hogy ne ezért mutasson többet már ez a dög mérleg, mert telezabáltam magam valami tiltólistás dologgal.

Tartom a napi 5, néha 6 kaját, tényleg főleg csak fehérjetartalmú dolgokat eszek, sok zöldséget, lassan már kecske leszek, annyi zöldet eszek, tornázok, futok.... Annyit csinálok most másképp, mint öt éve, hogy akkor szigorúbb voltam, este 6 után tényleg nem ettem. De ezt most nem tudom megcsinálni, ha Bennyvel néha 5-fél 6 mire hazaesünk és még most jön a jó idő, amikor majd ovi után játszótérre megyünk és addig lent maradunk, mig le nem megy a nap.... Úgyhogy olyan 7 körül eszek utoljára. Ha kibirom.... ma pl. nem bírtam ki és nemrég ettem még egy kis túrót két teáskanál dia wellness eperlekvárral összekeverve, mert éhes voltam. Vagyis inkább nassolhatnékom volt és nem akartam Benny csokiját megdézsmálni, így maradt az egészségesebb verzió. :)

Tegnap voltam futni, egy órát voltam lent és nagyon jól esett. Megint jól ment, pulzushoz képest is jót futottam. Ilyenkor nagyon jó érzés a futás végén feljönni, mert teljesen feltölt. És még fejfájást is elmúlaszt. :) 

Holnap lesz egy éve, hogy a roaDKillers csapattal körbefutottuk a Balcsit négy nap alatt.... jönnek az emlékek, kicsit hiányzik, hogy idén nem vagyunk ott. Nagyon szuper négy nap volt... pont a válóper utáni nap mentem le Füredre. És pont rá egy napra mutatták be nekem Zsoltit a tihanyi kompon. :))) A sors keverte a kártyáit rendesen.... Idén kimarad ez a verseny, de lesznek majd szintén hasonló jó hangulatúak, ahol ott leszek én is.

Most beneveztünk a jövő hétvégén lévő Lassaer Futásra, ez itt van Bécstől nem messze, lesz 6 órás, oda Zsolti megy, aztán lesz 3 órás , oda én megyek :D , és lesz 5 km-es és gyerekfutás is. Azért választottam a 3 órás versenyt, mert akkor ugyanazon a pályán futunk majd együtt és a végén lesz érem. :) mert az érem fontos... de nem fogok 3 órán keresztül golyóként futni a pályán, azért annyira nem őrültem meg, de amennyi jól esik, azt lekocogom ott. Szépen, kényelmesen, komótosan. (Bogesz, nem röhög!!! :D )
De ha már futóverseny, akkor kell az érem... szóval megyünk futni! :) Áprilisra még nincs semmi verseny azt hiszem. Szurkolni megyünk majd ki a Vienna City Marathonra. Akartam váltóban futni, de végül nem jött össze a csapat... és amúgy is már marha drága lenne, 40 euró/fő... és abból egy fő 5 km-t futna. Az elég durva 5 km futásért, ennyit fizetni. :( 
Mindegy, majd lesz valahogy.... 

Először a fogyáson marad továbbra is a hangsúly. Ultrabalatonra szeretném a 65 kg-t.... szóval most már el KELL indulnia tovább.... Még két hónapom van. Nem lehetetlen, és meg fogom csinálni! Mert fontos és egy csapat számít rám! :) + persze a nyári ruháim is várnak rám. :))) 

4 megjegyzés:

Réka írta...

Lehet hülyén hangzik de egyél egy kis szénhidrátot hátha az kell a szervezetednek én már jártam úgy,hogy szénhidrát zabálás után mutatott kevesebbet a mérleg.

Vándormadár írta...

Az is lehet, hogy amiatt nem mennek le a kilok, mivel mozogsz ujra rendesen, es az izmokis fejlodnek :) :). Egy kilo izom pedig kissebb terfogatu, mint egy kilo zsir :) :)

Pötipite írta...

Óó, Anitám, egy cipőben járunk...egyszerűen képtelenség, hogy a 63 kg-ról nem mozdulok lefelé...vagyis picit le, aztán vissza...pedig már 70-80 km a heti adagom, a kajára is figyelek, de ha ennél kevesebbet ennék, akkor meg erőm nem lenne futni...az én célom 59 az UB-ig...most már sikerülnie kell, kapaszkodjuk össze és...hajrá! :)

Bambi1978 írta...

Köszi a tippeket CSajok! :)
Réka, eszek én szénhidrátot, csak nem édesség formájában, néha megvan a 100 gramm körüli egy nap általában. De ha hétfőig nem változik, akkor lehet megviccelem kicsit, bár én bízok benne, hogy elindul majd most már.

Vándormadár, erre én is gondoltam, de valahogy még hihetetlennek tűnik, hogy esetleg tényleg izmosodnék. Aztán a fene tudja, megyek tovább előre, majd beindul megint. :)

Kati, hajrá nekünk!!! UB-n nagyon csinik leszünk és csinálunk majd egy közös fotót! ;) :) Heti 70-80 km... jól belehúztál. ;) :D Ügyes vagy nagyon!!!