2015. március 6., péntek

Péntek...

Már megint eltelt egy hét, amióta a Nike-ban dolgozok repülnek a napok...

Pedig elterveztem, hogy a héten már többet sportolok, de aztán ez keddig tartott, hétfőn Leslie Sansone-ra gyalogoltam a 3 mérföldet, régen nagyon szerettem, most is jó volt újra leporolni. :) Kedden futócuccban vittem Bennyt az oviba és onnan hazafutottam, leteszteltem az új munkacipőmet, hogy milyen benne futni, jelentem jól vizsgázott a LunarTempo. :) 


10 km-t kocogtam benne, könnyű, kényelmes cipő. :) szerdán és csütörtökön aztán levegőt venni sem igen volt időm és energiám, szerdán ugyanis 8:30-23:00 dolgoztam, leltár volt nálunk + új termék bevezetése is, úgyhogy nagyon későn értem haza és 1 óra is volt mire lefeküdtem. Másnap pedig már 8-ra bent voltam, takaritani kellett az előző napi kupi után, és az a nap is hosszú volt, mert 20:40-kor jöttünk ki. Estére már eléggé zsibogott a lábam, hosszú álldogálásra nem teljesen jó ez a cipő, mert megfájdult a talpam benne. :( 

Tegnap már hulla voltam estére, de ma még dolgoztam picit 3-ig. Úgyhogy hurrá, végre hétvége, két nap szabadság!! :) Szeretek amúgy nagyon a Nike-ban dolgozni, nagyon jó a csapat és öröm a munka, de most tényleg elfáradtam. 

Azért holnap délelőtt átmegyünk a tesómhoz Bennyvel, én elszökök egy kicsit Schönbrunnba futni, addig ők bandáznak ketten, délután pedig majd csatangolunk együtt. :) Vasárnap pedig reggel a csontkovácsnál kezdek, találtam itt Bécsben egy brutálisat, nagyon jól helyrerakott a multkor is. :) délután pedig megint futok, Benny a nagyszüleivel lesz. Így erre a hétre azért sikerül majd a három futást beiktatni, ami már haladás. :) De jövő hét megint szívás, mert hétközben végig dolgozok, így vagy felkelek korán vagy buktam a futást. Esetleg szombaton tudok még futni, de vasárnapra beneveztem a szokásos szezonnyitó futásra, tavaly mondjuk sérült voltam, de előtte félmaratont futottam, előtte két évig pedig a 6,8 km-t, de most is csak a 6,8-ra neveztem, a félmaratont most még nem erőltetem. 

A fogyás alakul, tartom szépen a kajálást, ennyi zöldséget már régen ettem, mint mostanában. :) Édességet is nagyon megállom, a héten egyedül egy lübecki marcipántojást ettem, egy kolléganőnk hozta Németországból, így azt nem akartam kihagyni. De érdekes, mert a fejemben ez már átállt, nem is hiányzik, elvagyok nélküle.

Általában reggelente most natur joghurtot eszek zabpehellyel és almával, aztán munka előtt egy tejeskávét iszok, ebédre vagy viszek itthonrol rizst és csirkemellet vagy veszek lent a DM Vital bárjában salátát (néha tonhal, néha sonkás), délután ha megyek Bennyért, akkor megiszok előtte egy Biotech ultra loss shaka-et, ha egész napos vagyok akkor még este szoktam enni még egy salátát. Este pedig saláta füstlivel vagy csirkehusival vagy sonkával, vagy párolt brokkoli kis tejföllel, bele füstli ilyesmiket, főleg fehérjedús kajákat eszek. 

Már nem állok rá minden nap a mérlegre, megint kezdett frusztrálni, majd megint hetente egyszer, max. kétszer, a lényeg, hogy lassan olvadjanak lefelé a kilók. Jó lenne már végre elhagyni a 7-est és hamarosan azt szeretném látni, hogy 6-ossal kezdődik újra a súlyom. Az már az első kis eredmény lenne. :) dolgozok rajta, szépen lassan....

Amúgy egész tűrhető  most a munkaruhánk, nem érzem nagyon bálnának benne magam ha belenézek a tükörbe, persze messze vagyok attol, hogy elégedett legyek, de legalább már az "elmegy kategoriába" beleférek. :D 

Hosszú még az út, de nyáron hordani fogom A LILA GATYÁT és A farmerruhát! :) 

3 megjegyzés:

ni9 írta...

akkor téged láttalak ma reggel Schönbrunnban? ;-)
egy jó csontkovácsra nekem is szükségem lenne.

Bambi1978 írta...

Ma láthattál, olyan dél körül voltam ott. :) Rózsaszin sapiban voltam és még selfieztem is a kastéllyal, majd felrakom ide. :) Te merre voltál?? :)

A csontkovács elérhetőségét szivesen megadom, nemrég kezdett egy szalonban is, ahova lehet hozzá menni. ;)

ni9 írta...

en kilencre mar befejeztem a futast, de utana meg visszamentem csak ugy, egy kicsit setalni :)
minden reggel hatfajassal ebredek, jo lenne az a csontkovacs.